Nak Souvenier best?

Pernah Dengar Kucing kentut?

Apakah soalan itu?.. Hehe.. cuba tanya Aida ni kat :http://www.aidaazryn.com/. Ada ke situasi macam tu?.. Kalau kucing muntah ke pernah la juga dengar.. Ni kucing buang angin?. Kelakar pula rasanya... Boring-boring nih.. mohle kita wiki kan...

dari wikipedia..

Keflatulenan atau flatulens merupakan kehadiran sebatian gas dalam saluran pencernaan mamalia yang merupakan hasil sampingan proses pencernaan. Campuran gas sedemikian dikenali sebagai kentut, dan dibebaskan melalui dubur.

The major components of the flatus, which are odorless, by percentage are:[4]

9 comments:

Nurul Atika said...

kucing ika kentut mase berak. tak berak pn die kentut. x senonohh!

ZWAN SABRI said...

Owh.. baru ku tahu yang kucing pown boleh kentut.. HAHA


MySuaraBlog: Ibu Terkecil

VIVIAN said...

memang dah tau sbb selalu kena kentut..bila takde org lain.tiba2 bau busuk..kucing la kentut..dah kalau berak..memang kaut bunyi

AiDa AzRyN said...

haaa.. haiwan pun cam manusia gak.. ley kentut.. :P

merahitujambu said...

tak penah plak dgr..sbb mungkin x penah bela kucing

Mamarempit said...

dulu arwah kucing akak (CITAM) selalu kentut...tapi tk de bunyik...asal dia lalu...kuar bau busuk....kekadang terdgr bunyik...pstt....tapi bau...kussssemangattttt :p

ardinihumaira said...

lom penah dengau lagi kucin kentut hik3

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

kucen tue wat muka x?
hehehe...

THE LEKAT LEKIT STORY said...

kucing kita pun pernah kentut. siap ada bunyi & bau... tp jarang2 dpt dengar kucing kentut ni. mcm sy dr kecik membesar dgn jumlah kucing yg banyak.. so, fenomena ni tak pelik la cuma jarang2 berlaku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...