Nak Souvenier best?

Bila dikafankan aku tak tengok..

-petikan...
Bila dikafankan aku tak tengok..Sebab aku ni penakut tapi sebelum tu aku adalah tengokkan..Kebetulan aku duduk kat dapur waktu dikafankan..Anak dara tu tengok..Aku tak perasan..Rupanya dia ikut emak aku..Korang nak tahu tak dia cakap apa?

"Mama, kenapa hantu tu ada kat sini..siap kena balut lagi..Hantukan selalu bergerak2.."

Aku terkejutlah dia cakap macam tu..Aku tak fikir lain dah..Mesti dia terpengaruh tengok cerita2 seram atau hantu kat tv..Aku tak adalah marah sangat sebabnya itu kira pengalaman pertama dia nampak situasi macam ni.

BACA KAT SINI.. http://hajarpunyablog.blogspot.com/

~Betapa kuatnya pengaruh cerita seram tu pada anak dara penulis blog tu kan .. Betul gak kata Hajar, terlalu banyak cerita seram kat TV sekarang ni.. Masing-masing berlumba nak tayangkan cerita PALING seram.. isk.

5 comments:

THE LEKAT LEKIT STORY said...

semua nak buat cerita seram sampai dah x seram lg...

Cik Ila said...

byk sgt cerita hantu.pastu budak2 sekarang lebih percaya pd hantu berbanding wujudnya setan.setan diorang tak takot,hantu takot pulak.

JunAina said...

dah balik kezaman dulu pulak sekarang nih, banyak sangat cerita2 hantu yg kadang2 menjerumus ke ceita tahyul...

afuan shah said...

hahahah...bole plak cmtu...
btw...silap2 haribulan hantu pon takut ngan budak yg dia nak kacau tu

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

dah jadi trend citer seramkan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...