Nak Souvenier best?

Airmata saya terjurai hebat...Kisah Fahry.


"Tetapi, di antara kehebatan kisah Fahry yang diceritakan oleh MommyLina, hanya ini yang benar-benar membuatkan airmata saya terjurai hebat. Bila membaca Usah Pandang Rendah Keupayaan Anak Istimewa, walaupun keluarga MommyLina sangat asing bagi saya tetapi saya sangat sayangkan Fahry kerana usahanya. Walaupun pada mulanya MommyLina sendiri 'memperkecilkan' keupayaan Fahry, ternyata Fahry berjaya membuktikan segala-galanya. Saya sangat teruja dan sayu hati. Saya sayu kerana kehebatan Allah SWT yang sentiasa memberi hikmah di sebalik semua kejadian.

Sekali lagi saya ingin bertanya kepada MommyLina, bagaimana anda menjadi kuat dan setabah ini dalam mengharungi hidup bersama seorang anak yang hebat seperti Fahry? Saya benar-benar ingin tahu dan kagum dengan sifat itu. "

Nak baca lagi?saya mahu menjadi tabah setabah mommylina dari blog mysuperkids… . Jom Solly dari: http://soliciousstorynory.blogspot.com/

-Penulisan yang baik dan menarik. Terkesan di hati tatkala meniti setiap butirannya. Moga peluang untuk berjumpa Fahry akan tiba jua..
-Sedap kan nama Fahry tu.. Teringat cerita Indonesia tu.. apa ek tajuknya..

ALL IN ONE

KLIK UNTUK HADIAH iPAD PERCUMA!!!

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

3 comments:

ijam ismail said...

sdp nme fahry..
leh ltk nme anak aq nnti ni..hehe

Biey said...

kalau tak silap.. nama fahry tue nama watak utama cerita ayat2 cinta.. pergh memang besh cite tue..
adaptasi dari novel..

shaliza khairi said...

aah. cm nme hero cte ayat2 cinta.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...