Nak Souvenier best?

Saya tetap mahu pandai bermakeup....

petikan..
5. Saya mahu muda seperti Totinx Jamain. Doktor yang cantik mulus.

6. Saya mahu info-info hartanah dari MySuperkid.Net

7. Saya tetap mahu pandai bermakeup macam Michelle Phan

8. Saya mahu belajar memasak kek yang sedap dari Nani Rostam

9. Saya mahu berita sensasi artis dari BeautifulNara

10. Saya mahu diri sendiri saya sendiri. Saya bangga menjadi diri saya sendiri seperti AdamNigina

11. Apapun keadaan saya pasti MAHU mencuba mendapatkan Ipad dari MySuperkid.net

- Simple dan berpoin-poin... (alamak lebih kurang dengan entry ni: saya mahu macam-macam..)
Jom sis LM dari http://miza-zairi.blogspot.com/ .. Kita jenguk blog ni..Saya Mahu Ipad dari MySuperkids.net
ALL IN ONE

KLIK UNTUK HADIAH iPAD PERCUMA!!!

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

2 comments:

Cik Puan iLa said...

saya mau mati dlm iman.hahahahahhaa

bee said...

gud luck ..rajinnyer dia...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...