Nak Souvenier best?

Nak beli Rumah Ni La...

Kawan-kawan dah baca ke tentang Skim Rumah Pertamaku?.. Kalau dah, agaknya harga rumah seperti kat bawah ni pasti tak mampu dimiliki bagi mereka yang baru bekerja kan?.. Setuju tak?.. Nampak gaya, kena kumpul duit dulu la.. Kalau lagi lama lagi la harga rumah tu naik.. Jadi macamana?..


GOLONGAN berpendapatan sederhana kini semakin sukar untuk membeli rumah di Lembah Klang kerana harga yang ditawarkan sekarang lebih daripada RM400,000 seunit.



9 comments:

Hot Mummy said...

area umah saya kat Acacia Park neh. tp, la neh, dh ramai dh org kat sane.

Syafiq Rosli said...

hehe..nk jgk beli rumah

nurkass said...

kat kawasan mana tu..
cantik..

Peri PiA said...

cantiknya

Nieza said...

cantikla umah ni..:)

Naddia said...

kawen je dgn org kaye...settle

Rafidah said...

nur - xpe dik kalau xdpt beli umah besau2 .. beli la yg kecik dulu. beli umah bagus untk investment. sok2 bila umah kecik tu nek rega beli umah lain plak ngan lebih besar. guna duit jual rumah kecik tu. akak buat jugak dulu masa baru2 kawin..

ardinihumaira said...

cantiknya... belikan dni satu :D

kay_are said...

selamat membeli rumah =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...